Hm..

..undrar en grej...innehåller inte taco kött eller? :S

Färg- Rosa gillar jag väldigt mycket men....svart är bättre                                       FEL

Mat- JAAA Yogi maten är ju det godaste                                                                      RÄTT

Sport- Fotboll funkar ju bra men hanbollen är roligare                                             FEL

Låt- Ja den är ju kanon men ingen favvis sådär...jag vet inte själv =)                   RÄTT/FEL

Årstid- Javisst sommaren, det bästa som finns                                                        RÄTT

Dag- Mmm fredagar är såå sköna                                                                                 RÄTT

Godis- Fy för nappar sega o äckliga..blä..lakrits eller choklad för min del           FEL

Som vi kan se var jag snäppet över dig =) Slå det du!!!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Rätt o fel va i en rak linje när jag skrev..teknikens under

2009-01-06 @ 20:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0