Det kallar jag kärlek...

...att åka o storhandla själv, så att sambon slipper engagera sig i detta underbara projekt när                han kommer hem från jobbet (första dagen efter en influensavecka)..

...att köpa en aftershave med rätt doft..

...att få en avstämning o inte ens tänka tanken att det hade gått snabbare om vi varit två..

...att själv plocka in alla varor i kyl och frys..

...att samtidigt ha tvättstugan..



HaHa.. ett försök från mig att få höra att jag allt är himla snäll ibland.. HaHa!
/angelica

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är självständig ser jag=)

2009-01-26 @ 20:10:43
Postat av: cattis

Du är ju världens snällase ICA :)

puss från ööörebrooo

2009-01-26 @ 23:07:09
Postat av: angelica

Jaa, det var ica jag handlade på minsann Cattis, HaHa!

2009-01-27 @ 08:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0