Än så länge klarat mig...

Det är ju attans vad folk är sjuka nu för tiden.. alla man pratar med antingen..
                    ..snorar..
                    ..nyser..
                    ..hostar..
                    ..fryser..
                    ..febrar..
Det är ju inte utan att jag undrar när det ska slå till hos mig.. Ska man satsa på någon dag så blir det väl.. torsdag eftermiddag, kanske.. o att det blir en feber- examen för mig..
Bra att tänka positivt har jag hört.. :P

Annas första dag på jobbet efter semestern, snacka om att ungarna måste ha saknat henne =)
De skulle bara veta vad hon pysslar med på fritiden.. HaHaHaHaHa!
                
                                      
/angelica

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer inte bli sjuk...det får du ta efter ist=)

PÅ fritiden? Dricker mjölk o rullar tummarna:P Vad gör man annars?...det där kortet kommer jag inte ihåg så mkt va hahahaha

2009-01-05 @ 14:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0