Nya tag..

Har helt o fullt kommit ifrån att skriva här på ett tag..
Det var indienresan som gjorde det =) ni vet hur det kan va när man åker iväg så där ett tag o kommer ifrån de gamla vardagliga rutinerna...
JA det tog ett tag innan jag började laga mat o städa igen....hm..vill säga en o en halv vecka efter att jag kom hem!!
Inte undra på när man har blivit uppassad i 2 veckor! Skönt var det!!!! haha
O igår tog jag ÄNTLIGEN tag i det stora projektet----rensning av klädkammaren..phu vad behövligt det var. Trodde inte att det fick plats så mycket grejer där inne men jodå! Rev ut allt o visste inte var jag skulle börja för jag såg inte ens golvet som jag skulle stå på..så hoppandes över alla saker kors o tvärs i mitt lilla rum lyckades jag slänga ett par påsar med grejer!!
Så nu slipper jag få dammsugaren i huvudet varje gång jag öppnar tvättkorgen o jag behöver inte ligga dubbelvikt somm en skruv när jag ska ta fram smutstvätten!!! Vilket lyft! JA o helt plötsligt så insåg jag att jag hade hur mycket kläder som helst...Vilken dag =)


Lite smak av Indien...
             /Anna

Kommentarer
Postat av: angelica

vill du komma o rensa hos mig med? =)

Postat av: Lina

Vad roligt Angelica. Skönt att vara färdig kan jag tänka mig. Vart jobbar du nu och vad har du för arbetsuppgifter?

2009-04-15 @ 13:28:48
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0