7...

Jag gav mig själv tiden till klockan 7 för att kolla runt lite på nätet innan jag ska bruka lite allvar..
Känns ok, men nu tickar det fasligt fort här..


Igår körde Diggen på en ekorre.. inte mycket att göra åt.. hon t o m bromsade in, o skulla låta djuret springa över.. men denne bromsade också in.. o vi vet ju alla hur det brukar se ut efter några sekunders velande av gasande/bromsande o 'försöka ta hänsynande':
Båda tröttnar o kör på.. Oj då..
Ett är ju säkert, att även om Diggen själv efter några timmar tyckte att saken var glömd kan jag ju lova:
- Jag tror inte att ekorrens familj nånsin kommer glömma.. 

Ooops.. nu är det nyheterna på radion..
/angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0