När allt är över...

Jaha då var julens bestyr över för denna gång!!! O man undrar varje jul: Är det värt o greja o fixa så mycket när det tar slut lika fort?...men det hör ju ändå till...det är nåt visst med jul!!!
Vad blev årets julklapp? Slog julhandeln nytt rekord i år igen? Hur många SMS skickas under jul o nyårshelgen? Höll julbordet rätt standrad? Ja, man kan diskussionerna som går runt jul vid det här laget!!!

Angelica du var super igår!!!! Alla va ni kanon bra men jag tittade lite extra på dig!!! Alltid lika kul o höra dig sjunga!!! Mitt sällskap tyckte likadant o jag skulle hälsa så mycket till dig!!!!

Imorgon åker jag till Sälen för att fira in det nya året där....O jag vet...jag ska inte bryta mig!!!! (peppar peppar)

God fortsättning o Gott Nytt ÅR!!!!!!!!!! Welcome 2009!!!!


                                                /Anna


Kommentarer
Postat av: angelica

Gott Nytt År Bästa Anna!

2008-12-30 @ 16:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0