Handboll, fläktar, svensson o facebook.. o george..

Anna o jag lärde känna varandra när vi spelade handboll som yngre.. Det finns oförglömliga matcher, o så finns det dom vi inte längre har några minnen av.. För att inte tala om saker som hände runtomkring - folk som sprang in i fläktar, blå ballongshorts, tränare som läste veckorevyn på våra träningar, nya tränare.. En sak är iaf säker: Jag o mitt crew utifrån landet tyckte ofta att tjejerna från Lambohov var rätt.. speciella.. HaHa!
När jag bytte lag, o det andra laget lades ner tappade vi bort varandra i virrvarvet som uppstår när man blir tonåring.. Utan att veta om det levde vi sen ganska lika liv under många år, utan att nu gå in för mycket på det så kan vi kalla det.. Svensson :P

Efter noga efterforskning så kan jag med glädje meddela att det var MOI, i egen hög person, som många år senare tog det stora klivet och skrev till Anna på.. facebook såklart :P
Jodå Anna, det finns bevis! (Det som en gång hamnat på fb finns alltid kvar där, glöm aldrig det ni som lägger in en massa fula kort.. på typ.. mig! :P) Ok, sen blev det ingen fika när jag föreslog det, men tre månader senare tog Anna tag i det istället så..
Vi är nog lika engagerade i fikan hos george båda två, gött =)

             
           Sol + Sol = Så Himla Soligt

/angelica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig vännen! Tur att du tog tag i det...men som sagt jag gjorde ju en instas oxå när du alsrig hade tid o fika hahaha...busy kvinna den där Angelica!!

2008-12-10 @ 15:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0