Sockertopp

Hu är så mätt! Efter en tripp till Cloetta åkte vi hem o bakade kladdkaka..vi saknade ju det på Stubbegården så vi var tvugna att dämpa suget =) Det blev en god men lite annorluna upplevelse. Det blev ingen plan kladdkaka utan en med ett hål i mitten. Vi konstaterade rätt snabbt att det var lika gott ändå =) O ja Angelica jag norpade lite till innan jag slängde ut resten av kladdet :S O det känns nu...hela jag känns helt kladdig o hålig!
Vi fick allt med oss lite godsaker från Cloetta...vi fick skynda oss till kassan när vi insåg att en hel busslast skulle invardera godissakerna. Om det gick så fort i kassan kan jag inte påstå. De före hade en halv vagn full på Cloetta-produkter.

Angelica: Titta framför! Personen har rätt stor *****
Anna: hahaha ja det syns med tanke på vagnen.

/Anna


Kommentarer
Postat av: angelica

undrar just vad det var som påverkade min mage mest.. kladdkakan eller att jag bara är allmänt rätt tjock nuförtiden :P

Postat av: Emilie

Gottegrisar! =)

Angelica, handelsmötet är en kurs i typ 5 delar kanske där man får mer info om handels, och där vi kan ställa frågor osv. Han var skitbra och vi hade det jättetrevligt. Frukost, lunch och fika ingick och vi fick betalt under hela tiden vi var där :P Vi tog bland annat upp detta med FLEX (så som det är på vårat ica), vilket absolut är förbjudet och det är något som dom kommit på bara. Så om vi inte får bukt med det, ska han komma in och hjälpa oss.. hehe! Hörde visst att hela julschemat är byggt på flex tider.. OOoopsi :P Istället ska vi kräva att ha en slut tid!!!! Ja o sen snacka vi om massa massa mer.. babbel babbel! Majsan, Maggan, Jag, Carro, Rosie och Dodo.. du kan ju tänka dig, haha!

Puss på bebben och magen =)

2009-11-18 @ 20:07:37
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Godmorgon!

Dom vann matchen, tjoho! Jag tittade efter Linda o bebben, men det var ju publikfest igår o det var ca 1500 pers där så det var omöjigt att se dom. Andreas spelade ju.. hade vart kul o se bäbisen ju! Vad ska hon heta? Var det en hon förresten? :P

Hur mår du? Har du vart u sthlm på kollen än?

Idag ska emilie börja sitt nya liv.. ska straxt ut i spåret i jogga! Ska köra lite GI.. nu ska jag bli smärt ;) haha..

Ha en bra dag..puss o kram

2009-11-23 @ 09:29:33
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jag är så efter.. klart det är en HAN! HAHAHA

2009-11-23 @ 13:12:01
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0