Livet från den andra sidan!!!

Jag har börjat tänka helt annorlunda, har helt andra värderingar och känner mig bättre till mods...jag har funderat på vad det kan bero på, det kom så snabbt liksom. Efter lite gnag i hårbotten kom jag på det...jag är brunett nu..o helt plötsligt ser jag livet från en helt annan sida...för jag kommer ju aldrig säga nåt tokigt eller konstigt nu när jag inte är blond mer....Eller?!?!...




Men en sak har inte blivit bättre än o det är minigolfspelandet...hm...men jag är ärlig i alla fall...spelade mot Angelica o Henke igår...o det gick ju som det gick...men vi hade ju kommit överens om att Henke skulle få vinna..o då tänkte jag att Angelica också kan få vinna över mig...det är ju rätt sjysst gjort!! Trevligt o kul hade vi!!! O god glass!!! Det gör vi om snart igen =)



Snälla...ta allt detta med en nypa salt..välj ut vad du själv till tro på.....då blir det inga missförstånd!

/Anna


Kommentarer
Postat av: angelica

Ja jag väljer iaf att INTE tro på att du förlorade med flit.. HaHaHaHa!



Men jäklars vad du är snygg i håret!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0