Now what?

Now what??

Så har en klasskompis skrivit som meddelande på msn.. o jag kan förstå den känslan.. Vad tusan händer nu då? Nu är vi färdiga.. (Jo, jag har min egen valda tenta att göra.. men ska ändå inte tillbaka nåt mer till skolan..) o det var också nu jobben skulle stå o vänta på oss.. Inte om fem år..
Jag är ändå lyckligt lottad, har en plan med vad som ska hända framöver, o jag vet att pengarna rullar in så småningom.. men sen vill man ju göra det man är utbildad till också..
Sen vet jag att det är här nånstans jag vill bo, det underlättar också tänket =)
Jag vet att det ordnar sig, så.. egentligen kan jag göra mina pizzabullar idag o vara rätt nöjd.. HaHa!


Har vat ute på morgonpromenad med Frida idag, det gäller ju att hålla igång minst sagt.. det där jäkla shapelink.se kommer bli min död.. Vilken press alltså.. HaHa!
Jag menar: Gå ut till Kolbyttemon??!!
Känner mig lite som en pensionär i kroppen.. Tre dagar med promenader.. ska försöka fortsätta hålla igång, känner att jag mår bättre och blir på bättre humör =)
/angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0