Så skönt!!

Efter att Anna åkte hem igår funderade jag två sekunder, o sen gick jag o la mig!!
Klockan var några minuter efter 21.. SÅ SKÖNT!!
Gulligaste Anna gav mig en födelsedagspresent igår, en liten bok om en sköldpadda som heter Elvis. Jag har aldrig läst om honom, men känner väl kanske igen honom, lite..
Den här boken fick mig att, helt ensam, ligga i sängen och skratta rakt ut!! Mer än en gång!!

HaHaHaHaHaHaHaHaHa!
Först ringde jag Anna..
HaHaHaHaHaHaHaHaHa!
O sen ringde jag såklart Lizan..
HaHaHaHaHaHaHaHaHa!
Sen ringde Henkan..
HaHaHaHaHaHaHaHaHa!



(Psst.. Anna du glömde berätta vad du gjorde med oboyen som liten! HaHaHaHa - Tycker det är konstigt att vi kunde hålla oss så fit for fight som unga - HaHaHaHa!)
/angelica

Kommentarer
Postat av: Anna

Tur att du fick dig ett gott skratt=)



Vi är väll fit for fight nu med eller ;)

2009-02-11 @ 13:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0