En jäkla massa fåglar...

När man gör smörgåstårta kan man vara snål, som jag är i dom lägena, o köpa formfransk istället för landgångsbröd. Detta resulterar i en jäkla massa brödkanter som man kan välja att antingen slänga eller ge till dom behövande, HaHa, alltså.. fåglarna..

Så sent igår gick  jag o Henkan ner till ån.. o inte en fågel syntes till.. till slut fick jag se två små söta under pumpbron, och efter att jag prasslat lite med ica-påsen så tog det en halv sekund så var vi omringade av hur många som helst!! Ett himla liv o rörelse =)
Mer mat åt fåglarna =)
/angelica

Kommentarer
Postat av: Emma

haha det är bra, ge till de behövande!

2009-02-17 @ 11:31:51
URL: http://arden.blogg.se/
Postat av: Cattis

Gissa vad ja ska göra..gå till ån o dela ut bröd & Kex till behövande :)

2009-02-17 @ 18:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0