mobil som känner på sig att han ska bli utbytt om två dagar...

- hej, en helt störd fråga, men .. vad är klockan?
- hehe jag gick upp 7
- alltså.. min mobil visar en sak, o datorn en annan.. jag är helt förvirrad..
- jaha ok du undrade verkligen vad klockan var... haha
- ja.. det gjorde jag men.. hur kan min mobil ha ändrat sig en timme??? jag fattar nadaa!!!
- har den hoppat fram bara sådär
- ja, jag har inte rört den!!!
- den har eget liv
- men va.. läskigt.. det brukar vara min dator som tappar tiden ibland, när den stängs av för snabbt.. men så kollade jag text-TV också, o den stämde med datorn o inte mobilen..
- läskigt..
- allvarligt alltså.. men alltså.. tusan, nu tjänar jag helt plötsligt en timme, för jag har gått efter min mobil.. men alltså.. stört.. den ringde ju när jag ställt den.. o då stämde den ju med henkes mobil.. måste hänt nåt efter det.. jag blir lite rädd.. nån vill åt mig alltså..
- haha.. konspiration mot angelica vad ska du göra idag då? som nån vill sabba..haha?
- jobba.. o den som sabbar är ju stöööörd, hade vart smartare att flytta den åt andra hållet, så jag skulle bli sen ju.. nu skulle det bara inneburit att jag skulle kommit en timma för tidigt.. hur skoj är det..?? hahaha
- hahaha lite roligt ändå.. det är ju kassare att förstöra så pass att du blir sen.. det kan man ju bli sur över
- ja.. men va tusan.. nu har jag ringt henke o kollat, han har inte busat iaf säger han.. det finns liksom bara det alternativet.. ingen annan här.. vad jag vet.. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih.. shit, där har vi det.. satan.. haha..
nån annan i huset..
- det kanske inte bara är du där liksom
- näe, nu ska jag sluta.. hahahaha.. men mystiskt.. men är glad nu iaf, för jag har helt plötsligt en timme till på mig.. fan, tyckte nog att tiden hade gått lite fort nu på morgonen.
------------------------------------------------------------------------------------

Om två dagar är min nummerflytt klar, så jag kan byta mobil.. undrar om den jag har nu, Annas mobil, känner det på sig o börjar mucka rejält??!!
/angelica

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att det är det..den blev väll överlycklig över att komma upp från min låda =) Svik den aldrig!!!

2009-04-20 @ 19:07:23
Postat av: Anna D

Jag har varit med om samma sak med min mobil två gånger! Jag blev lika fundersam jag:) Har inte fått någon förklaring till det heller :S

2009-04-20 @ 20:17:16
Postat av: Cattis

MYSKO mobil...skönt o ha ny o fin snart. Jag köpte ju ny och den har muckat på rejält i 4 veckor :(



SKulle bar säga att Mackan o jag köpte 1 kg brieost innan helgen, för vi skulle ha lite kalas, men kalaset blir inställt och vi båda HATAR brie nu...kräks nästan vid tanken på brie...bläää....



Öland i helgen, vad gör du? joina?

Kram kram

2009-04-21 @ 06:35:01
Postat av: Malin aka invalido

jag känner igen det där samtalet :)

gör dig av med annas avlagda skräp mobil.. den ställer bara till det...

2009-04-21 @ 12:05:16
Postat av: Anna

Invalido..du vet inte vilka fins grejer jag har...o som jag dessutom vågat lämna i Angelicas händer!!!

2009-04-21 @ 18:43:55
Postat av: Anonym

Eller så kan det vara att man gick över till sommartid i USA och mobilen följer det :=)

2009-04-23 @ 07:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0