Lurad...

Igår va Angelica här o vi skulle äta en smarrig kvällsmacka...Jag grejar o plockar fram o så kommer jag till frågan:
" Vad vill du ha o dricka?"
" Hm vet inte, har du inte bubbelvatten så tar jag vanligt vatten"
" Määhh vad tråkigt", sa jag
" Hahah ok vad ska du ha då?"
" Oboý så klart" sa jag
" Ok jag tar väll det med då"
O när vi skulle slå oss till bords kommer jag genast på förra gången när vi drack oboý då vi gjorde "barndomstricks" som vi skrev om här =) Jag säger:
" Ska du inte ta oboý på mackan som du gjorde sist o det verkade ju som att alla människor utom jag någon gång har gjort så" (Med tanke på de kommentarer som skrevs här)
Angelica: " Haha vad?"
" Jo jag blev ju helt mobbad ju"
" Hahah fatta du inte att det var ett skämt?"
" VA? VAD SA DU? ETT SKÄMT?"
" Ja jag sa ju till alla att skriva så för o reta dig"

Ok det kändes rätt hårt att hon gått bakom ryggen på mig sådär men i efterhand undrar jag hur mycket hon har o göra på dagarna när man kan engagera en massa människor till att skriva om oboý!!!????
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

"Hon är blåst, hon är blåst, hon har blivit lurad hon får gå hem med svansen mellan bena"

/Anna

Kommentarer
Postat av: angelica

hahahaha!!

det där var riktigt skoj.. du är grym anna =)

Postat av: Emma

Hahah ja jag erkänner!! Angelica tvingade mig under hot att skriva! ; ) nej vars! Men oboy- nej tack!

2009-04-17 @ 09:34:26
URL: http://arden.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltid skön med erkännanden =)

2009-04-19 @ 19:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0