Vanlig kontroll my ass...

- Hej
- Hej Hej
- Jaha.. då var det dags för regöring idag då..
- Ehh.. mm.. (?????)
- Mm.. det var tandköttet framtill som var inflammerat ja.. då ska vi se.. jag lägger på lite bedövningssalva       här så känns det mindre..


Totalt förvirrad över händelseförloppet gapar jag så mycket jag kan (vilket inte är mycket.. haha)     o blundar stenhårt.. Tankarna snurrar:
När var jag här senast.. i våras??
Hur kunde de bokat in det här då?

och framförallt:
Hur kunde jag glömma det?

En kvart senare är jag totalt nersvettad.. allvarligt så rann det i min panna! Visst att det inte är en skön känsla vid rensning av tandsten.. men så ont gjorde det inte att det skulle bli så pga smärta..
Problemet är att i min nuvarande tillstånd så kan det bli såhär av ansträngning o vid en begynnande hunger.. o sådär precis innan lunchen o så spänd som jag låg där i stolen så är det väl inte konstigt att kroppen tillslut sa ifrån kanske.. svimning kändes inte långt bort
a!
Nu är jag välkommen tillbaka i augusti igen.. o då för en vanlig UNDERSÖKNING..
Det ska jag minsann komma ihåg..
/angelica

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackare, vad du får vara med om saker! Skriv upp det här nu :P

2009-11-05 @ 16:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0