sommarpratare...

har suttit o lyssnat igenom några sommarpratare som jag missat o ville lyssna på..
en del bra, andra mindre bra..

vad ska jag prata om när jag får förfrågan om jag vill vara med..? hahahaha!
med inspiration av helgen:

¤ hur irriterande det kan vara när schackrutedegen bara ramlar ihop när man ska rulla den!!!
¤ hur det känns att fastna så totalt i en bok att halva natten går innan man kan lägga den ifrån sig
¤ tipsa om bra film kanske.. The Proposal är iaf mycket väl godkänd av Elize o mig =)
¤ hur det känns att inte ha söndagsångest (minsann) även fast klockan blir mer o mer o mer..
¤ berätta om lyckan av att vinna 20 kronor på lotto.. delat på två.. hahaha!
   (och då är inte ens insatsen avdragen heller..)

förstå att det skulle bli nytt lyssnar-rekord!!


/angelica

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej, ja nu lutar vi mot Julia. Men det är skit svårt. Man ser nog när bebisen kommer. Dom flesta som ska ha barn har redan fått och dom andra kompisarna är typ singlar så jag kan välja och vraka av dom namn som är kvar.

Min mail: cissie[email protected]

2009-07-19 @ 19:11:50
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: cissi

cissie[email protected]



Min mail visade fel på förra.. det ska vara understräck innan e och innan d.

Kram

2009-07-19 @ 19:13:46
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Anna

Du glömde den sköna kvällen Berg!!

2009-07-20 @ 21:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0