Ibland...

Ibland blir det fel.. HaHa.. En trött tjej (som för övrigt fick reda på att hon klarade sista tentan nyss!!) svarar på mackans fråga om vad en arbetsterapeut gör:

"tar hand om folk när de behöver.--- haha.. nej men.. lite allt möjligt.. kan jobba på ortopeden, med barn med asperger, adhd.. äldre.. ge dem rollatorer, inom psykiatrin.. med händer.. allt möjligt.. "

HaHa, ok, mina klasskompiar som läser det här, JAG VET att det var dålig marknadsföring för arbetsterapeuter.. men msn ni vet.. o jag ska bättra mig, HaHa!
Iaf så blev hans kommentar:

"Är det många psykisk sjuka äldre barn med adhd o asperger på ortopeden som behöver rollatorer?"



/angelica

Kommentarer
Postat av: Kavita

HAHAHA! grattis till tentan vännen:)Bra jobbat!! Hur blir det med en träff snart då?!kram

2009-02-02 @ 21:44:45
URL: http://kavitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0