Två kuzz...

Det var en gång två kuzz..
Kuzz 1 var på besök i Gbg och följde med Kuzz 2 in i en 3-butik för att ta reda på om nån därinne kunde ge lite vettig info kring abonnemang o nya mobiler..
Javisst, det fanns det.. o efter 45 minuters ritande och förklarande och 'är du verkligen du- frågor' gick två kuzz ut ur butiken.. Kuzz 2 med en påse innehållande mobil o ett löfte om en present för eventuellt värvande av ny kund.. Kuzz 1 med ett vip-kort nerstoppat i plånboken..

En knapp månad senare är Kuzz 2 väldigt nöjd med sin mobil o sitt abonnemang, o Kuzz 1 har sagt upp sitt nuvarande abonnemang..
Kuzz 1 tar kontakt med JM på 3, och lägger via mailen så att säga fram sitt VIP kort på bordet o undrar vad som händer nu.. Dagen efter ringer JM och har ett mycket bra erbjudande som Kuzz 1 direkt går på (HaHaHa) o i skrivande stund väntar på en mobil på posten minsann.. 


Uppdatering från Kuzz 2 som minsann inte glömt bort löftet:
"...sedan slog det mig att jag banne mig skulle ha min present för att jag värva min kuzz till att skaffa 3! och mycket riktigt, sagt och gjort så gick jag in i butiken och sa hörru ge mig min present nu. han kollade på mig jätte lustigt som att jag var helt bakam flötet. haha men sedan gick det upp ett ljus för honom när jag började förklara historien när jag var inne i butiken senast! men visst fick jag min present, 100 fria minuter extra utan kostnad, dra mig baklänges. 3 kanske ändå har förändrats. jag är hel nöjd!"

HaHaHaHaHaHaHaHaHa!
/angelica

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Nej va jobbigt en till som inte väljer underbara tele2, kommer ju snart behöva betala om jag ska ringa nån :P Är JM ett namn eller, syskonen Andersson verkar rädda för att skriva sådana i sina bloggar ;)

2009-02-13 @ 12:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0